Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Annelie - 26 februari 2009 23:26

Jag sitter här, helt underbart förundrad över hur en bloggdejt kan bli så lyckad! Med pirrig förväntan åkte jag och Maximilian iväg för att träffa på MissC, eller Sussieeee, som Maxen nu så hemvant säger och hennes lilla goa William! Vilken härlig kille..glimten i ögat och fnisset så nära, glädjespruta! Williams syster M var oxå med men inte från början, även hon jättego! Vilken kvinna, vilken människa! Så full av kärlek, klokhet och glädje!Jag känner mig så väldigt priviligerad att få ha upplevt denna dag, amen!


Här är vi på tåget, påväg till vår nya bekantskap! Vi kände oss bägge två både lite fnissiga och fulla av förväntan! Maximilian höll sin Snowboard i ett stadigt grepp!


När vi sedan väl träffades började vi skratta och vi kramade om varandra på en gång, underbart!


Vi gick nästan raka vägen till backen, whoooo hooo! Så kul!

Så här gör en ÄKTA bloggare, tar kort! Nu är ju även jag en äkta bloggare vill jag tro så även jag tog kort, på MissC som tar kort (skratt)!

Gänget i kö.. Ser ni Sussies spända förväntan? Snart är det hennes tur..

Nu bär det iväg!


Det var så roligt i backen, jag skrattade som jag inte gjort på länge!


Efter ett tag gick vi hem till dom för att avnjuta en delikat latte och underbara pankisar!

Två nya själar har funnit varandra, underbart!

Vi stannade ända till kvällen och vi hade det verkligen skittrevligt! Mycket babbel, fniss, you name it.. Jag ser fram emot nästa dejt, som blir redan imorgon. Då ska vi besöka simhallen tillsammans, superkul!


Maxens slutord i bilen när kärleken hämtat oss: -Mamma, jag älskar dom där barnen...

 Det säger väl allt?

//©AnnelieH


pssssst, går gärna in på Sussies sida, MissC och kolla in hennes bilder från dagen..



 








Ovido - Quiz & Flashcards