Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Annelie - 6 mars 2009 19:50

Telefonen ringde vid kvart över tre. Det var Farbror H som undrade om inte kusinerna ville leka lite ute på vår gård? Nja, tyckte jag, gården är tråkig, skitig och inge kul. Vi bestämde att de skulle komma över och att vi skulle ta oss en promenad till stranden!

Isgata och myspys! Vad det är underbart med dessa promenader då ungarna kan springa fritt och låta bäst de vill!

         

Till vänster ser vi L som jag precis snurrat. I mitt har vi minstingen, min lillplutta och till höger Maxen som gungar JÄTTEHÖGT!


De stannade på middag. Eller rättare sagt, VI blev bjudna på pizza.. ;)

Vad vore vi utan familjen! Vilken kväll det blev, vilken stund för barnen och även oss vuxna. Tack!

//©AnnelieH

Av Annelie - 6 mars 2009 15:23

Min dotter håller på att uppfylla en utav sina drömmar. Hon har lyckats att förhandla sig till en navelpiercing. Det gör så ont i mig, jag kan KÄNNA smärtan och jag svimmar nästan här hemma! Kärleken är med henne. Jag tror inte att det är han som följer med henne in utan hennes kusin men han finns till hands och skjutsar henne. Man vet aldrig om hon tuppar?


Jag förstår henne inte. Mitt sinne kan inte förstå hur man kan orsaka kroppen smärta. Men jag är jag och mitt mammajobb går inte alltid ut på att förstå allt i minsta detalj, inte sant MissC? (skratt).


Jag beundrar hennes mod och beslutsamhet.

 

//©AnnelieH

Av Annelie - 6 mars 2009 14:16

Härligt, det är tävlingsdax igen! Hos MissC som villigt släpper ifrån sig denna urgulliga lilla lyckoängel. Vem kan inte behöva en lyckoängel?! Regelrna står på hennes blogg, klicka er in och var med! Klicka på bilden så kommer ni direkt till tävlingen!


//©AnnelieH


Av Annelie - 6 mars 2009 09:27

Farbror H ringde igår, mitt under mitt "sängstök" och tyckte att vi skulle träffas med ungarna och grilla korv! Väldigt frestande måste jag få säga men jag var TVUNGEN att tacka nej.


Det slutade med att han hämtade upp Storebror som sedan hämtade lillebror och så åkte dom iväg för att komma hem, glada och fnissiga strax innan sju...


 

Jag kan ju lugnt påstå att "smågrabbarna" avgudar sin Storkusin/Storebror...

//©AnnelieH

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards