Alla inlägg den 17 januari 2009

Mio

Av Annelie - 17 januari 2009 20:30

Jag vill bara berätta att Mio har fått ett nytt hem. Jag kommer att återkomma med nya ägarens blogg om hon tillåter det. Det känns så härligt att han har fått ett nytt ställe att vara på, det verkar kanon!


Det gör fortfarande lite ont ibland, i hjärtat. Jag önskar honom och hans nya familj all lycka och välgång..

 

//Annelie



Kolla in min DIKTSAMLING här.

Av Annelie - 17 januari 2009 13:55


Ta många tupplurar...


Ja, detta är jag idag. Har tokstädat medans kärleken snarkat. Nu är det åter min tur. Jag kryper ned med en bra bok. Jag struntar i luften idag. Jag ska ju stå två timmar i morgon och skramla bössa.. så BLIR det!


//Annelie

Av Annelie - 17 januari 2009 12:17

Jag har fått en award från VAMPIRESLAVE... med denna motivering:

"annelie - kloka vardagsbetraktelser med en enorm kärlek till familj och livet"  
                         

Jag blir oerhört glad och jag tackar dig av hela mitt hjärta! Däremot tänker jag inte sända den vidare. Jag har bestämt mig för det, jag klarar det inte helt enkelt..


Nu ser jag fram emot handbollen som börjar klockan 18:00. Den hade jag glömt! Kärleken sover fortfarande. Seg är kodordet idag men så får det vara, så får det bli..

Av Annelie - 17 januari 2009 10:55

Jag är så trött. Jag kom upp nu! Klockan är ju snart 11, helt galet. Kroppen min värker och huvudet är så knasigt tungt. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk eller något.


Det är kallt och vackert ute. Vi får hoppas att jag orkar ta mig ut en stund i den vackra dagen och att jag får fånga luften. Kanske är det luften jag behöver?


Nu ska jag äta något och gosa in mig med min toleranta lilla herre. Det verkar som att kärleken mår precis som jag för nu böt vi plats. Han snarkar redan (skratt).


//Annelie

Ovido - Quiz & Flashcards