Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Annelie - 30 januari 2009 16:10

Ja, inte har jag hittat mobilen. Jag har väl kanske inte letat sådär jättemycket heller.


Idag har storsonen varit hemma. Min underbara "lilla" gubbe! Jag tyckte han borde "belönas" med en dag ledigt så jag fyllde i en ansökan och skrev "trötthet" som anledning.. (skratt)! Tack kära mentor S för ditt stöd och din förståelse.. Bubben har sovit ut, haft en härlig dag och är nu påväg till Gulliga flickvännen med nyladdade batterier.


Själv sitter jag här och saknar kärleken och Maxen. Som tur är Älvan hemma. Min älskade lilla gumma, vad vore mitt liv utan henne?


Bäst jag slutar skriva nu innan jag börjar att gråta, ha!


//Annelie

Av Annelie - 30 januari 2009 07:25

Jag förstår det inte. Min älskade mobil, min kontakt med omvärlden, min kalender.. Den är borta! Helt gone och har varit det i flera dagar. Ångestladdat är det. Till och med min mamma har letat sig blå!

Var kan du vara? Ingen mening att ringa till den då batteriet nu är slut. Jäklar! Såhär är mitt liv just nu. Fyllt av glömska.


Jag kommer att göra utmaningen från TRUDDELUTT under dagen. Annars händer inte så mycket idag. Vila och bok. Promendad och lunch.


Ha en trevlig dag alla..


//Annelie

Ovido - Quiz & Flashcards