Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Positivt tänkande

Av Annelie - 3 januari 2009 09:19

Jag ska tänka positivt. Idag mer än någonsin.

Nu på morgonen blev jag väckt av kärleken som bad mig hjälpa Maxen. Efter en "bra" dag med utevistelse och normalitet så börjar han om. Det fullkomligen sprutar ur honom och han kräktes lite om än väldigt lite, igen.


Vad är detta, han började ju i måndags? Enträgen sjuka det här. Nu ska jag ringa sjukvårdsupplysnigen och höra vad jag ska göra för han totalvägrar vätskersättningen..


//Annelie

 
 
Magdalena

Magdalena

3 januari 2009 10:07

Hej hej!
Tack för dina snälla ord! :)
Jag ska ta mig en titt på din sida lite senare när jag har mer tid. Har bara hunnit läsa den första dikten och den var jättefin! :)

http://alldelesunderbar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lillnettan

3 januari 2009 10:34

Sänder dig lite positiva tankar.. Min lilla favo Max han har väl otur.. Ge honom att dricka nåt som han älskar. Huvudsaken är ju att det är nån form av flytande. Det andra får väl komma senare. Hoppas ändå att ni får en fin helg tillsammans. Kramiz

 
Ingen bild

synne

3 januari 2009 10:41

roligt att du gillar mina dikter.Kram S

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

3 januari 2009 10:51

det verkar ju inte så bra...kanske nån annan elak bacill förutom den vanliga magbacillen??? stackars er..hoppas att ni får hjälp nu!!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Naom

Naom

3 januari 2009 13:03

Ja det var mig en envis sjukdom ! Men du har den rätta inställningen. Skickar en varm positiv styrkekram ! N

http://n-a-o-m.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

3 januari 2009 15:16

Oj, oj, hoppas han kryar på sig snart!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

3 januari 2009 16:37

Hello! :)
Nej fy va det rivs och känns obehagligt :) Ja skinkan doftar underbart ;)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

3 januari 2009 17:44

Tycker han om druvsocker (Dextropur)? Gör man ett glas med ett par stora matskedar i så brukar dom tycka att det är sött och gott. Gärna med ett sugrör i!
Kram till er alla och en önskan om att han snart blir bra igen!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 18 mars 2009 21:17

Häng med mig nu, till min nya "borg"! Bloggagratis har ett speciellt ställe i mitt hjärta, alltid!    Men mina vänner, jag är inte längre än ett klick iväg, så ni som fortfarnade vill ha mig i er länklista, ändra.. (skratt)  http://anneliehb.blogspot...

Av Annelie - 18 mars 2009 18:52

Jag fixar och donar lite. Internet har legat nere typ..*suck*  Jobbet gick bra idag även om jag fortfarande blir helt slut efter 4 timmar..   Nu ska jag fixa lite med min nya sida.. Sen ska jag läsa hos er för glatta livet, saknar mina bloggisar..kra...

Av Annelie - 18 mars 2009 07:21

Solen lyser åter i mitt trötta hjärta. Klumpen är väck liksom tårarna och jag har ofattbart gått hel ur denna storm, igen. Jag har lärt mig massor. Olidligt vore det annars, om jag inte lärde mig något när hjärtat är sådär urvridet och ur funktion.  ...

Av Annelie - 17 mars 2009 12:16

Jag fular mig och tittar in från jobbet. Har tagit en kopp kaffe och nu är min mask tillräckligt hård för att jag inte ska brista ut i de förfärliga tårarna, här, på jobbet.   Ikväll, när alla somnat. Ikväll, när allt stillas, ska jag plocka av mig ...

Av Annelie - 17 mars 2009 08:24

Det sägs att utan de dåliga dagarna uppskattas inte de bra. Kanske stämmer det. Jag är helt känslomässigt dränerad och måste återhämta mig. Det har blåst rejält och i vanliga fall brukar jag resa mig rätt så fort. Jag är så förbannat känslig. Aldri...

Ovido - Quiz & Flashcards