Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Eftermiddag

Av Annelie - 27 januari 2009 18:09

Dagen har trots dåligt humör och sömnbrist fungerat över förväntan. Min mamma dök upp och foxade runt och har tagit hand om Maxen när jag väl åkte på den där cirkeln. Den var för övrigt bra idag...


Jag åkte förbi sonens skola, mötte honom på skolgården. Där kom han, mitt livs troll, sakta gåendes och sken upp då han såg sin "gamla" mor. Jag överlämnade högtidligt busskortet och blev belönad med en varm kram, mitt på skolgården. Jag är stolt!


Jag träffade även hans mentor, underbara henne..KRAM!


När mormor åkte tog dottern över. Min alldeles egna underbara lilla ängel tog över Maximilian. Ok, inte helt själv utan med A:s hjälp. TACK!


Ögonen svider, magen kurrar och jag väntar på att kärleken ska komma tillbaka så vi kan åka och handla..


//Annelie

 
 
Naom

Naom

27 januari 2009 18:23

Vilken fin familj du har ! Gulligt med kramen på skolgården :) Sköt om dig ! Kramis
N

http://n-a-o-m.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

27 januari 2009 20:32

Hej Syster yster
jag saknar dig skulle vilja träffa dig
bara du&jag så kan babbla
en stor kram till er

http://mammaanna.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

27 januari 2009 22:05

Ibland när man tycker att allt bara suger... då plötsligt händer det! Något bra händer! Och värmer hjärtat och får munnen att le! Härligt!

Kram

http://agneta.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

27 januari 2009 22:08

Stort att få kram av sonen mitt på skolgården. Där kan du känna dig stolt! :)
Hoppas du fått mat i magen nu så du inte behöver gå och lägga dig hungrig.
Sov gott!
Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

27 januari 2009 22:10

Sov gott!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M.

27 januari 2009 22:54

Ni får högsta betyg, båda två! Det där är din kille. Han är av dig. Luta dig tillbaka och njut av att du kan vara helt trygg för honom. Ännu en fin människa i vår värld :) Det behövs!

 
Ingen bild

AnnelieH

28 januari 2009 07:11

Tack, alla ni!

Ja, han är lite fin, killen min även om han är som tonåringar mestadels är ibland, såklart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 18 mars 2009 21:17

Häng med mig nu, till min nya "borg"! Bloggagratis har ett speciellt ställe i mitt hjärta, alltid!    Men mina vänner, jag är inte längre än ett klick iväg, så ni som fortfarnade vill ha mig i er länklista, ändra.. (skratt)  http://anneliehb.blogspot...

Av Annelie - 18 mars 2009 18:52

Jag fixar och donar lite. Internet har legat nere typ..*suck*  Jobbet gick bra idag även om jag fortfarande blir helt slut efter 4 timmar..   Nu ska jag fixa lite med min nya sida.. Sen ska jag läsa hos er för glatta livet, saknar mina bloggisar..kra...

Av Annelie - 18 mars 2009 07:21

Solen lyser åter i mitt trötta hjärta. Klumpen är väck liksom tårarna och jag har ofattbart gått hel ur denna storm, igen. Jag har lärt mig massor. Olidligt vore det annars, om jag inte lärde mig något när hjärtat är sådär urvridet och ur funktion.  ...

Av Annelie - 17 mars 2009 12:16

Jag fular mig och tittar in från jobbet. Har tagit en kopp kaffe och nu är min mask tillräckligt hård för att jag inte ska brista ut i de förfärliga tårarna, här, på jobbet.   Ikväll, när alla somnat. Ikväll, när allt stillas, ska jag plocka av mig ...

Av Annelie - 17 mars 2009 08:24

Det sägs att utan de dåliga dagarna uppskattas inte de bra. Kanske stämmer det. Jag är helt känslomässigt dränerad och måste återhämta mig. Det har blåst rejält och i vanliga fall brukar jag resa mig rätt så fort. Jag är så förbannat känslig. Aldri...

Ovido - Quiz & Flashcards