Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Fredagsbarnledig..

Av Annelie - 5 december 2008 07:03

...Och vaken tidigt! Så är det när sexåringen fortfarande vaknar med tuppen. Jag vet att Anna Wahlgrens metoder att få Maxen att sova längre på morgonen är klockrena men jag har inte attityden för stunden och då är det ingen mening att börja med det.


Idag är jag i alla fall ledig, ett tag till. Jag ska på ett planerat möte.  Mamsen kommer och passar lillprins Bus. Hon kommer städaaaaaaaaa, whoooo hooooo!

Det kommer finnas städning tills i morgon med.. ;) !


Det måste plockas undan. Vi ska åka och kolla på en hund efter mötet. Jag återkommer om allt går som det ska. Om det alltså.


Nu ska jag börja plocka lite i  stökhavet här. Har en tjurig 13-åring hemma en timme till. Tänk vad sur och tvär man kan bli om man inte får som man vill. :)

//Annelie

 
 
Anette

Anette

5 december 2008 07:23

Så kul att åka och titta på en hund - vilken ras?

Ha en fin 2:a advent.

http://teamlucas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M.

5 december 2008 08:22

Hund? Spännande! *Lite avis*

Jag blir oxå sur när jag inte får som jag vill, haha!

Han en bradag!

 
Yvonne

Yvonne

5 december 2008 08:23

God morgon! Fniss. Ja, tänk va sura dom kan vara! Men det brukar gå över... NÅGON GÅNG! =)
Vad spännande med hund! Skriv sen så vi vet!

*Nyfiken-i-en-strut-Yvonne*

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

5 december 2008 08:54

Vad spännande!!! Ja du måste återkomma, om det sen!
Hoppas du får en härlig dag!
Kram

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M.

5 december 2008 09:53

Har inte hört från 3 barns mamman, jag antar att hon är på sjukhuset. Jag vakar över hennes blogg, det är enda kontakten jag har m henne.

Jag tror att allt är okej, för jag tänker att om man inte har hört nått så har det inte hänt nått.

 
Maddo

Maddo

5 december 2008 21:51

Hejsan, trevligt att du tyckte om min blogg och rolgit att veta hur du hittade mig! =)

Hur kommer det sig att man aldrig blir av med städningen?! =O

http://dreammaddo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 18 mars 2009 21:17

Häng med mig nu, till min nya "borg"! Bloggagratis har ett speciellt ställe i mitt hjärta, alltid!    Men mina vänner, jag är inte längre än ett klick iväg, så ni som fortfarnade vill ha mig i er länklista, ändra.. (skratt)  http://anneliehb.blogspot...

Av Annelie - 18 mars 2009 18:52

Jag fixar och donar lite. Internet har legat nere typ..*suck*  Jobbet gick bra idag även om jag fortfarande blir helt slut efter 4 timmar..   Nu ska jag fixa lite med min nya sida.. Sen ska jag läsa hos er för glatta livet, saknar mina bloggisar..kra...

Av Annelie - 18 mars 2009 07:21

Solen lyser åter i mitt trötta hjärta. Klumpen är väck liksom tårarna och jag har ofattbart gått hel ur denna storm, igen. Jag har lärt mig massor. Olidligt vore det annars, om jag inte lärde mig något när hjärtat är sådär urvridet och ur funktion.  ...

Av Annelie - 17 mars 2009 12:16

Jag fular mig och tittar in från jobbet. Har tagit en kopp kaffe och nu är min mask tillräckligt hård för att jag inte ska brista ut i de förfärliga tårarna, här, på jobbet.   Ikväll, när alla somnat. Ikväll, när allt stillas, ska jag plocka av mig ...

Av Annelie - 17 mars 2009 08:24

Det sägs att utan de dåliga dagarna uppskattas inte de bra. Kanske stämmer det. Jag är helt känslomässigt dränerad och måste återhämta mig. Det har blåst rejält och i vanliga fall brukar jag resa mig rätt så fort. Jag är så förbannat känslig. Aldri...

Ovido - Quiz & Flashcards