Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Vacker bild

Av Annelie - 8 december 2008 19:52

När jag kollade runt efter bilder i går kväll fann jag en underbar bild som jag sparat tills nu. Jag älskar träd. Det finns inget som kan lugna mig mer tror jag, än tanken på ett träd och dess rötter. Låter helflummigt men så är det för mig! Många är de gångerna kärleken skakat på huvudet och undrat vilken planet jag kommer ifrån då jag lärt ungarna krama träd för att lugna sig osv


En gång på en skogpromis för många år sedan gick jag, kärleken och våra numera tonåringar på en vacker väg. Utmed vägen fanns ett träd som jag fastnade för. Jag börjar krama trädet varpå ungarna inte var sena att hänga på. Kärleken vandrade på och hoppades säkerligen att ingen skulle komma då hans familj helt sonika stog och kramades med ett träd! Han hade Maxen i vagnen. Medans vi står där och njuter kommer maken springades tillbaka och viftar med ena armen och vrålar SPRING!!! Observera att han har Maximilian i vagn! Han hade stött på en vildsvinsflock! Jäklar i havet vad vi sprang.. Ungarna snubblade och skrek, JAG skrek, ALLA skrek!!! Jag höll Evelina i handen och vrålade: SPRING FÖR LIVET!!!!!


Vildsvinet jagade bara i väg oss men i min verklighet var vi hotade till livet. Det hade tagit oss 40 minuter att ta oss till denna väg hemifrån oss. Vi var hemma igen på 15 m inuter tror jag, haaa!

Jag glömmer nog aldrig detta.. Njut av bilden nedan, den är helt otrolig.



Den kallas tydligen "dansande träd".


//Annelie

 
 
Annika

Annika

8 december 2008 20:04

Vilket fantastiskt vackert träd!!
Helt otroligt!!!

http://acka.bloggagratis.se

 
vampireslave

vampireslave

8 december 2008 20:05

makalös bild! så vacker!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sussi

8 december 2008 22:45

Vilket häftigt träd! Så vackert!
Skulle vilja ha ett sånt!
Kram på dig

 
Annelie

Annelie

8 december 2008 22:51

Jag kan inte få nog av att titta på det. Häpnandsväckande..

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

9 december 2008 06:38

Hahaha! Lite svårt att beundra trädet när man ser framför sig hur ni springer genom skogen, hysteriskt skrikandes! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

9 december 2008 17:44

Oj detta träd säger mig mycket. Ju mer jag tittar på det ju mer saker ser jag!

Vildsvin är inte all leka med fytusan för dom.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 18 mars 2009 21:17

Häng med mig nu, till min nya "borg"! Bloggagratis har ett speciellt ställe i mitt hjärta, alltid!    Men mina vänner, jag är inte längre än ett klick iväg, så ni som fortfarnade vill ha mig i er länklista, ändra.. (skratt)  http://anneliehb.blogspot...

Av Annelie - 18 mars 2009 18:52

Jag fixar och donar lite. Internet har legat nere typ..*suck*  Jobbet gick bra idag även om jag fortfarande blir helt slut efter 4 timmar..   Nu ska jag fixa lite med min nya sida.. Sen ska jag läsa hos er för glatta livet, saknar mina bloggisar..kra...

Av Annelie - 18 mars 2009 07:21

Solen lyser åter i mitt trötta hjärta. Klumpen är väck liksom tårarna och jag har ofattbart gått hel ur denna storm, igen. Jag har lärt mig massor. Olidligt vore det annars, om jag inte lärde mig något när hjärtat är sådär urvridet och ur funktion.  ...

Av Annelie - 17 mars 2009 12:16

Jag fular mig och tittar in från jobbet. Har tagit en kopp kaffe och nu är min mask tillräckligt hård för att jag inte ska brista ut i de förfärliga tårarna, här, på jobbet.   Ikväll, när alla somnat. Ikväll, när allt stillas, ska jag plocka av mig ...

Av Annelie - 17 mars 2009 08:24

Det sägs att utan de dåliga dagarna uppskattas inte de bra. Kanske stämmer det. Jag är helt känslomässigt dränerad och måste återhämta mig. Det har blåst rejält och i vanliga fall brukar jag resa mig rätt så fort. Jag är så förbannat känslig. Aldri...

Ovido - Quiz & Flashcards